Normalt har man ikke brug for at installere ekstra software for at åbne PDF filer, da det fint håndteres af MacOS’ indbyggede “Billedefremviser”.
Dog kan det være nødvendigt hvis der skal åbnes PDF’er der anvender særlige ekstra funktioner, som f.eks indlejrede vedhæftede filer.
I så fald kan det være nødvendigt at installere Adobe’s Reader, der i øvrigt er gratis.
Du kan hente Adobe Reader her.
Related posts:
Afinstaller Microsoft Office 2016 til Mac
Tag backup af dine filer. Ved at følge denne vejledning vil du f.eks. slett...
Logitech Unifying Software
Nogle af Logitechs trådløse enheder understøtter deres egen "Logitech Unif...
Hent Office pakken fra Office 365 - Word, Excel, Powerpoint, Outlook mm.
Hvis du eller din virksomhed/skole abonnerer på Office 365 har du (med min...

Systemadministrator, Digital formidler & Certificeret Dronepilot
Har arbejdet med IT på uddannelsesinstitutioner og mindre virksomheder siden 2000.